女子格闘技ファンーはてなブログ

たおやかに強く美しい 女子格闘家たち

女子格闘家 アンジェラ・リー(Angela Lee)  A NEW ERA 戦いの後

2019年3月31日 東京 両国国技館 A NEW ERA

Xiong Jing Nan vs. Angela Lee (シオン・ジン・ナン vs アンジェラ・リー)

このチャンピオン対決で、アンジェラ・リーはシオン・ジン・ナンに敗北しました。

観戦レビュー(試合動画)はこちら

→ ONEチャンピオンシップ シオン・ジン・ナン vs アンジェラ・リー 雌雄は決した・ 注目のチャンピオン対決・・・動画あり

敗北後、アンジェラ・リー自身が、インスタグラムでコメントを書いています。

アンジェラ・リー インスタグラムのコメント

Sometaimes we dont get what we want,Even on our best days we can face defeat.

私たちは、時に望むものを手に入れられないことあります。たとえ最善の日でさえも、私たちは敗北に直面することがあります。

But there's always tomorrow after we have done our best today.

しかし、最善を尽くした後はいつでも明日があります。

"This is just one of tha many messages taht I woke up to today and I want to thank you all so much,for your love & supporot.

これは、今日の出来事は、たくさんのメッセージのうちの1つに過ぎません。あなたの愛と支持、本当にありがとうございます。

This message was sent to me from my Grandma and it really touched me.

このメッセージは私のおばあちゃんから私に送られたもので、本当に感動しました。

if life is a series of challenges and sessons,then this is definitely one of them.・・・・

人生は、一連の挑戦とセッションよ、だからこれも挑戦とセッションのうちの1つなの

I am sorry I couldnt accomplish my goal last night.

昨夜私の目標を達成できなかったのは残念です。

I put it all on the line and gave it all had in that 4th round,trying to finish her with the triangle/armbar.

私は、トライアングル/腕ひしぎ十字固めで彼女を完成させようとして、第4ラウンドで持っていた全力を注ぎました。

When it came to the 5th round,I just didn't have anything left in the tank.No excuses,・・・

第5ラウンドになると、タンクには何も残っていませんでした。何も言い訳はありません、・・・

Even thougu things didn't go as planned,I would like to thank Chatri Sityodtong@yodchatri for giving me this opportunity to fight for a second division world title.

計画通りに進まなかったとしても、私は2階級目の世界タイトル獲得を戦う機会を与えてくれたChatri Sityodtong @ yodchatriに感謝します。

It was also an honour to figt on a massive event like #ANEWERA.

ANEWERAのような大規模なイベントで戦うことも光栄でした。

Thank you to all the people I work with in @onechampionship who are there with a handshake or a hug regardless of the outcome.

結果にかかわらず、私が@onechampionshipで一緒に握手をしたり、抱擁をしたりしているすべての人々に感謝します。

Thank you to everyone who was supporting me,I love you all

私を支えてくれたすべての人に感謝します、私派皆さんを愛しています。

Japan,you are amazing and I hope to come back to this beautiful country and fight again.

日本、あなたは素晴らしいです、そして私はこの美しい国に戻ってきて再び戦うことを望みます。

I hope everyone was entertained by this fight.

みんながこの戦いに興奮していたらいいのにと思います。

I promise to learn from this and come back stronger.

私は、これから学び、より強くなって戻ってくることを約束します。

Defeat is a mindset and I choose to remain strong.

敗北は考え方であり、私は強いままでいることを選びます。

 

スポンサードリンク